1. Date de contact ale autorității:
Strada Principală nr. 14; Cod poștal: 707180;
E-mail: primariadolhesti@yahoo.com;
E-mail securizat: dolhesti@is.e-adm.ro;
Web site: www.dolhesti-iasi.ro
Număr telefon: 0232 321 800
2. Relații cu presa/mass-media:Primar Butnariu Dorin Petru
Telefon: 0232 321 800
E-mail: primariadolhesti@yahoo.com; dolhesti@is.e-adm.ro
3. Programul de funcționare a instituției:Luni - Vineri
08:00 - 16:00
Program cu publicul : 8:30 -14:004. Program de audiențePrimar: Marți: 8:30 - 14.30
Viceprimar: Miercuri: 09:00-13:00
Secretar: Joi: 09:00 - 13:00
Cetățenii care solicită audiență la conducerea Primăriei Dolhești, județul Iași, trebuie să formuleze o cerere care să cuprindă:
- datele de identificare ale persoanei care solicită audiența;
- datele de contact, inclusiv un număr de telefon;
- o scurtă descriere a situației/subiectului, care urmează a fi prezentată;
- cererile de audiență pot fi depuse:
- direct la sediul Primăriei Dolhești, județul Iași, persoana de contact: Primar Butnariu Dorin Petru
- prin poștă: comuna Dolhești, satul Dolhești, județul Iași, CP 707180, CUI 4540593;
- prin fax: 0232 321 800;
- prin e-mail la adresa: primariadolhesti@yahoo.com; dolhesti@is.e-adm.ro
Cerere pentru înscriere audiențe - Descărcare
5. Petiții:Prin petiție se înțelege cererea, reclamația, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poștă electronică, pe care un cetățean sau o organizație legal constituită o poate adresa autorităților și instituțiilor publice centrale și locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor și ale celorlalte organe centrale, companiilor și societăților naționale, societăților comerciale de interes județean sau local, precum și regiilor autonome, denumite în continuare autorități și instituții publice.
Petițiile pot fi depuse direct la sediul Primăriei sau pot fi transmise prin poștă sau e-mail
Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiționarului nu se iau în considerare și se clasează (art. 7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor).
De asemenea, petițiile ilizibile, cele în care obiectul solicitării nu este clar, precum și cele care conțin injurii și expresii denigratoare la adresa instiţuției sau a funcționarilor publici, se clasează.